onsdag 18 november 2009

Tropiclandia

Hade tänkt ta oss till Tropic imorgon bitti med moffa . Första gången för Ted sen han va baby. Hoppas bara dom hålls friska tills det. Det har nämligen varit många sjuka runt oss som dom lekt med. Det sku ju va typiskt att dom blir sjuka till helgen. Mommo har lovat ta dom fre-lö så att jag får sova lite och på söndag e d ju julöppning. Gissa vem som va sjuk ifjol...
Det har blivit väldigt lite sömn nu igen på sistone och det börjar väl märkas. Är så trött att jag tror jag får nå fel. Igår somna jag på soffan en stund medan Ted sov ute och V tittade på film. Ted har varit väldigt orolig (tänder?) och Vilgot har haft problem med blåsan. Det kom säkert 4 nätter i rad i sängen. Men tänker inte återgå till blöja, har förstått att en sån här period kan komma och att man bara ska stå ut.
Men det blir inte så mycket sömn med alla avbrott då iaf.

Ikväll ska jag kämpa för att orka se Grey. I of sku ja kunna banda med vår nya digibox men bättre att se "live". :)

Till sist ett önskemål från oss alla: VI VILL HA SNÖ!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sömnbrist och sjukdomar tycks finnas överallt nu. Jag har två snuviga hostiga gubbar och det verkar int riktigt ge sig utan kommer och går lite hela tiden. Så ingen sover riktigt bra då heller.

Trollmamman