söndag 13 maj 2012

Blod, svett och skratt...

Kom hem från kvällslänken och satt och stretchade med V då han upptäckte att min ena strumpa var JÄÄÄÄTTTEblodig... Tyckte nog att det skavde lite under springturen men ignorerade det (på samma sätt jag ignorerar att mitt högra ben mer och mer påminner om den tiden när jag led av valpsjuka...)
Det visade sig att det inte var så farligt och katastrofen var över. :)

Hade inför morsdagen önskat mig snälla barn som sig bör. Under kvällen utbrister modell yngre:
- Tänk så snälla vi har varit med dig idag, mamma. Inget skrik alls! (vilket helt och hållet stämmer)
Kunde eventuellt ha morsdag lite oftare! :)

Nu ska batterierna laddas inför nästa vecka med både personalfest och tjejkväll på kommande! (hoppas på friskare barn också förstås)


Inga kommentarer: