söndag 21 juni 2009

snabbt inlägg


klockan är mycket och jag borde ren sova. Steg upp med Ted 6.20 imorse och har sovit dåligt igen de senaste nätterna. Borde ju komma mig i säng nån gång på kvällen och ta till vara de få timmar som erbjuds. Men det är ju bara för skönt att slappa framför tv:n eller datorn.
T har faktist sovit sen 20.20 nu så det brukar va ett bra tecken när han inte vknat ännu. Kanske d blir en lugn natt!?

Midsommaren gick bra även om vädret inte var det bästa. Vilgot har mest tillbringat tiden vid vattnet. Han ville stå på bryggan och fiska eller vara i båten och fiska eller köra motorbåt eller ro i gummibåten. Även att simma i 14 graders vatten gick bra. Men han var nöjjd och trivdes bra. :) Ted var orolig på nätterna men annars nöjd och glad. Dessutom fanns ju världens bästa famn där som med jämna mellanrum skötte om honom. :) (mommo alltså)
Själv fick jag ta en tur i Basses båt och se en ny del av den vacksra skärgården i K:stad. På fredag åt vi gott och spela kort och hade trevligt. Anne och Lina fixade en skattjakt åt v som också uppskattades.

Imorgon blir det sista kalaset i en rad av många... Sandras 16 års dag ska firas hos syrran.
På tisdag blir det att träffa tjejerna på em och J&F mot kvällen. Och eftersom vädret ska bli bättre ska vi sola och njuta denna vecka.

Bokade också hotlel i Åbo i juli idag. Det blir åtminstone Ikea och mumindalen.

Nu hör jag nåt ljud från Teds säng. Lugnet var slut och jag har inte ens hunnit somna! :)

nattinatt.

1 kommentar:

Jemayá sa...

underbart kollage - gillade speciellt fotot med sommarängen!