söndag 4 april 2010

skitdator

Det finns också negativa saker med att ha en ny dator. Den beteer sig inte så som du föväntar att den ska göra. hade ett 30 tal foton på kameran som jag redigerade på datorn. Där fanns ALLA påskfoton, dopfototn och ett antal till mycket bra foton. på den gamla datorn var det klappat och klart efter att man redigerat dem men inte på denna. jag borde ha importerat och sparat dem skillt. Men det märkte jag ju inte. Så jag raderade snabbt fotona från kamerans minneskort. nu när jag skulle ta fram dem på datorn så finns de ju givetvis ingenstans. Suck! Jag vet att det bara är foton men iaf. STÖRANDE och lessamt. Blev riktigt sur på mig själv.

1 kommentar:

Jemayá sa...

usch nej!! Är du riktigt säker på att de försvunnit - ibland brukar man ju kunna fiska fram t.ex. textdokument, fast det ser ut som om de helt försvunnit först. Har du kollat i skräpkorgen? Hoppas de hittas!!