söndag 17 februari 2013

orsaken

Hej!
Det finns en mycket bra förklaring till min frånvaro här på bloggen. Vår gamla dator har mer eller mindre gett upp och sagt tack och gonatt. Ipaden är ofta upptagen och så är det sist och slutligen inte så trevligt att skriva på den. Telefon vägrar samarbeta med bloggen av nån okänd orsak..
Ni förstår. Nå, nu finns en ny dator i huset men i ett svagt ögonblick köpte jag en med Windows 8. Och vi gillar inte alls varann...
 
Alltså blir det där med att ta sig för och skriva en ännu jobbigare grej. Därav denna tystnad. Jag har inte ens vågat prova lägga in foton ännu på nya manicken. Överväger att gå tillbaka till dator-butiken och fråga efter Windows 7...
 
Men nu ska jag och Ted åka iväg på fotisträning. Misstänker att coachen (jag) är svettigast när vi kommer hem. :)

Inga kommentarer: