tisdag 16 april 2013

vänner!

Hade glädjen att få träffa äldsta vännen (som i den jag känt längst, inte den som är äldst! :)) idag. Med sig hade hon dottern L och nyaste tillskottet A. Killen är den som vi ska bli gudföräldrar till. Han var så oerhört söt så jag smalt i samma sekund han kom. Bebisdoft är den ljuvligaste doft som finns. Han var så liten och passade så bra i min famn. Farligt med småbebisar... ;)
söta, gulliga A

L bekantade sig med gosiga Berta.
(undrar vad som hänt med tofsen bak på mitt huvud som tydligen lever sitt eget liv...)
A och jag  har känt varann i närmare 25 år säkert. Vi vet var vi har varann och även om vi inte pratar varje vecka så känns det tryggt att veta att hon finns där för mig precis lika mycket som jag finns här för henne. Vi har så många roliga minnen tillsammans. Vi har hunnit med en hel del under vår uppväxt. Vi bodde ca 100 m från varann så det var alltid nära till henne. Jag är glad att vår vänskap finns kvar efter alla dessa år. Jag är säker på att den håller minst lika länge till...tack a för besöket idag. Hoppas vi ses ännu innan ni åker ner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blir du nog babysjuk! :) Ses vi på fullis? H. Pamela

Linda sa...

Det har jag varit länge! ;)och jo vi ses.