fredag 28 augusti 2009

första stegen

I måndags tog Ted sina första 4 steg. Helt plötsligt när mannen kom hem började han gå mot honom! :) Nu blir det mer och mer även om det är lite vingligt ännu.





Precis som jag gissade så klarar vi inte en "högtid" utan nåt fel. Vilgots näsa började rinna och han hostade med jämna mellanrum. Men han for iväg med mommo och moffa till villan så vi ska hoppas att han klarar sig utan feber iaf. Han väntar med spänning på rakterna. :) Det var stort att få va med och köpa och t.om. betala själv! :)





Imorgon bitti bär det av för oss andra också. Hoppas att det inte ska regna så mycket. men det ser lite bättre ut än vad de lovat tidigare.




så här såg det ut tidigare i sommar då V väntade på att bli hämtad av mommo och moffa. :)

Nu ska jag slänga mig framför tv:n med lite chips. Snart är det slutätet när Mamma-barngruppens bantningsperiod kör igång. Vi har egna personliga mål som förhoppningsvis ska nås innan sista november. Då ska vi belöna oss själva med nåt riktigt skoj. :) För min del blir det att lämna bort chips och godis, försöka äta hälsosammare samt motionera mycket, mycket mera. Tror att jag ska lyckas med mitt mål då. vilken siffra det rör sig om får förbli en hemlighet än så länge! :)





Men bäst att passa på nu medan man får alltså. :)

1 kommentar:

Livet på Citronodlingen sa...

Hej!
Nu har vi dragit vinnaren i tävlingen om halsbandet från pysselgrottan.