lördag 12 september 2009

pickigt värre.

Det var skönt att komma hem. Vilgot tyckte jag hade varit borta länge och det tog 30 min innan Ted ville vara nära mig. Nu kan jag hållas hemma igen för en tid.

Idag har jag städat huset, vädrat soffkuddar och påbörjat fönstertvätten. Hann också va till lekparken med pojkarna. Ted gilla det skarpt. Tror inte vi varit med honom ordentligt förut. Han har oftast sovit. Får bli en ändring på det nu märker jag.

Var till rg igår och stora killen är nu 8,9 kg och 75 cm lång. Hade m.a.o vuxit riktigt bra. Ligger bara på - 11 nu på viktkurvan. Borde byta mjölken nu till äkta vara men är lite rädd för hur hans mage ska tåla det. Får väl ta det försiktigt... Han fick också 2 sprutor och var rikitgt sjuk i benena igår. Natten var orolig och även idag han han varit gnälligare än normalt.

Imorn är det dags för Me & ! klädparty. Blir inga stora uppbullningar med tanke på det s.k nya livet. Början har bara inte gått så bra. Ingen motion och små förändringar i mat... Men jag hinner ännu! Ger upp gör jag inte. :)

Nu ska jag vänta på lotto och se om jag blir rikare. Det första jag gör om jag vinner en större summa pengar är att meddela min arbetsgivare att jag blir hemma ännu på våren! :) Drömmar måste man ju få ha...

Inga kommentarer: