söndag 20 september 2009

risigt

Jag vet, mitt bloggande är inte precis på topp just nu. Inte heller uppdatering med foton. Får dåligt samvete ibland över hur lite vi fotar nu, speciellt ted. Hur mycket foton har vi inte på v?

Nå, de senaste veckorna har varit lite turbulenta. Mer än så tänker jag inte säga. Men jag tror att det ska ordna upp sig nu. Det känns som om jag börjar hitta tillbaka till det jag vill nu, och den jag är.
Iom att allt varit lite upp och ner så har mitt "nya-liv" projekt inte precis fått nån flygande start. Men jag tänker inte ge upp. Ska försöka mig ut på en lite längre promenad med barnen imorgon på dan bara vädret är bra. Måste helt enkelt försöka aktivera mig på dan eftersom kvällstiden inte räcker till riktigt. Denna vecka har jag dessutoim extra mycket program. Imorn är det kören, tisdag föräldrakväll på klubben och onsdag styrelsemöte... Allt samlas till samma vecka tydligen.

Jag märker också hur svårt det är att komma ur vissa matvanor. Man är så inkörd på att alltid göra det samma och äta det man brukar så min tid och inspiration räcker inte till för att äta mer hälsosmat heller just nu. Men som sagt, jag ger inte upp. Jag tror att små steg i taget är bra.

nu ska jag ännu försöka orka ladda över lite foton på datorn.

Inga kommentarer: