tisdag 14 september 2010

lite sen

inser att jag blivit biten av denna fluga lite sent men...

hade förra veckan laddat ner Twilight filmen för att se den en tråkig kväll. Insåg snabbt att det ju faktist var en bra film. Några kvällar senare hade jag sett del 2 och 3 också. Googlade lite och insåg att det finns en 4 i bokversion och for till bibban och hämtade den. borde ju helt klart ha läst de tre första delarna istället för att kolla filmerna först. men , men... får njuta av fyran som bok nu och vänta på filmen som lär komma nästa år. Nice...



:)

(ps. har ännu inte drömt varken om snygga vargar eller vampyrer! :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lina har ju dide böckerna och filmerna.

MalinJohanna sa...

Jag är inte biten än, men sökte efter dem som finska ljudböcker igår på biblioteket, eftersom jag hört om dem av en annan biten. Om du också tycker de är bra ska jag väl fortsätta leta.