tisdag 12 april 2011

high speed

Jag vet att det är jobbigt att läsa när all text går i ett. Men jag får det inte ändrat. hur jag än försöker så ser texten alltid ut så här när jag trycker på publicera.... :( ni vet när hjärnan ibland går på övervarv så att man knappt hinner tänka en tanke till slut innan nästa börjar? Typ: Jag undrar hur sjuk V är i sina öron? vilken tid var månne läkarbesöket? tänk om nåt händer när de opererar honom? .... måste ringa J och A imorn. evigheter sen jag pratat med någon av dem. Undrar om J stressar ihjäl sig nu inför premiären? Och A, mår hon bra? ... Måste komma ihåg att maila H imorn bitti. Täcks jag fråga A på dagis om medlemsförmåner? Det blir många frånvarodagar igen den här månaden. vi kunde ha elektronisk intaggning av barnen som det stod om på tidningen. Att betala för exakt den tid de är på plats... Gud, vad staden sku förlora pengar på det... Det här var ju bara en halv minut av de timmar jag låg vaken igår. Brukar oftast kunna somna bra på kvällarna eftersom jag fortfarande tar in 5 års sömnbrist. Nå, igår var jag dum och drack två koppar kaffe på ett möte på kvällen. Var pigg som en mört hemma och låg framför tv:n till 23. Tyckte sen att det borde vara dags att somna och förflyttade mig till sängen. Men icke, där satte hjärnan igång på allvar och det var helt omöjligt att få stop på den och kunna somna. Tog många timmar innan jag somnade. Och före det hade båda pojkarna varit vakna och krupit upp bredvid mig. Det gjorde ju inte saken lättare precis. Känner mig rätt seg idag och ska försöka somna tidigare idag.

2 kommentarer:

Linda sa...

Igen strular det och det går varken att sätta in mellanrum eller flytta texten... Därför är texten i ett. ber om ursäkt. Igen. Nån som vet var problemet ligger?

Johanna sa...

Tyvärr kan jag inte hjälpa med texten, kanske du ska byta portal ;) Tack för tankarna, har själv tänkt ringa men något annat kommer hela tiden i vägen. Usch och blä för all stress! Styrkekramar!