lördag 26 december 2009

julslut

Jaha, så börjar denna jul vara firad. Blev inte riktigt som jag tänkt mig men bra iaf. På julafton var vi ute i sköna luften och förberedde maten. Det blev risgrynsgröt till lunch som sig bör. Tror att V frågade endast 2 ggr under hela dagen när tomten kommer. Maten var god och man föråt sig som vanligt. Tomten var snäll och V utförde en glädjedans då han öppnade sin kära polisstation. :) Ted gillade sin nya pulka bäst för den släpa han på hela kvällen! Resten av kvällen gick åt att bygga lego polisstation. Men jag gillar lego så det var bara skoj. På natten mådde jag inget vidare och trodde att det man ätit för mycket. Men hela juldagen var jag lite slö och konstig. Sku ju på 30 års fest på kvällen så barnen for iväg till mommo. Fixade mig och konstaterade att jag inte klarar av att fara. Frös, mådde illa och hade värk i hela kroppen. Så det blev att tvätta bort sminket och krypa under täcket. i ett skede hade jag bara två täcken och en värmedyna på mig men frös ändå. Vaknade 14 timmar senare och mådde helt ok. Konstigt... Nå idag var vi i karperö och på kvällen har vi lekt med killarna. Nu ska jag försöka orka se lite robinson.

Ska försöka få in lite foton så småningom. :)

Inga kommentarer: