torsdag 18 februari 2010

simmarkillen

Idag fick vi äntligen V att ta på sig simmkuddarna på simkursen. Och tror ni inte att en mycket stolt kille kommer hem och berättar att han klarat sig själv i djupa bassängen. :) Så han ville genast fara till Tropiclandia med moffa för att visa upp sina nya kunskaper. Kanske vi får inprickat ett besök så småningom.

I helgen består programmet av att åka till Pörtom på lördag och flytta åt goda vänner på söndag. Imorgon får jag springa på en massa ärenden medan V är i klubben. Digiboxen ska hämtas från service, damsugaren jag fick till födis ska in på service och mat ska handlas.

Var ogår en sväng till H:fors på ett möte och hann efter många om och men in via några butiker. Hittade så fina skjortor åt killarna till bröllopet i sommar. Sen fick jag också en vinterhalare åt Ted till nästa år på 50 %. Köpte tidigare en i vasa åt V. så nästa vinters halare är fixade....

Nu ska jag bänka mig en stund framför os före jag somnar.

Inga kommentarer: