måndag 12 juli 2010

hettan fortsätter

Det börjar vara olidligt inne. Och jag blev faktist sämre. Har fått sån grym hosta. Gör ont som bara den i bröstkorgen... V är iaf frisk och snabbprovet var negativt. Få se vad odlingen visar då på onsdag.
Ted näsa rinner men annars har han inget fel. vi va en sväng till carpella nu på em och de njöt såå i vattnet. Tror det blir en ny tur imorn...

Fick mitt efterlängtrade bokpaket från adlibris idag. Carin Gerdhardsens Vyssan lull. huippuläsning. Sen blev det faktist en s.k uppfostringsbok som jag hört så bra om på andra bloggar. Återkommer med egen åsikt senare. Och så kunde jag inte låta bli två reaböcker för 3 e styck. En bok om Kronprinsessan och Daniel som min mommo ska få och Mia skäringers dyngkåt och hur helig som helst. Ser fram emot fina lässtunder. ( om jag nu var en äkta bloggare sku jag publicera bilder på min bokhög. men ser ni det tänker jag inte....Är helt enkelt för lat! :))

Inga kommentarer: