torsdag 28 oktober 2010

det närmar sig.

Kan tänka mig att min mor hade fått värkar den här tiden för 30 år sen.
känns konstigt att från och med imorn vara " så gammal"! Kommer ihåg då jag var på stora syrrans 30 års fest för 9 år sen. Då kände jag mig såååå ung och tyckte att det var evigheter tills det var min tur. vid det laget man fyller 30 har man ju hunnit med halva livet ren. typ. Ja, ja så fel man kan ha.
Känner mig fortfarande ung och har ju mer än halva livet förhoppningsvis framför mig!
Kanske det t.o.m är så att den bästa tiden börjar nu? ;)

I helgen blir det knappast nåt bloggande. Lär ha fullt upp med annat.
Vi ses!

3 kommentarer:

maria sa...

ja nu börjar livet linda! :D int nu för att jag märkt nån skillnad efter att jag joina the big three-oh!-klubben :D have fun!!!

Linda sa...

tack maria!

Anonym sa...

Ses på lördag blivande 20-10!!!
/ Anni