tisdag 11 oktober 2011

jag kunde... men orkar inte

Jag kunde skriva ett långt inlägg om Poliklinik besöket med Ted. Men jag orkar inte. Det känns lite tjatigt och har inget nytt att komma med. Förutom att de tog blod (IGEN) för att kolla eventuella vitaminbrister den här gången.

Jag kunde skryta över att jag äntligen kom mig iväg på jumpa ikväll. Men jag skäms för mycket över hur svga jag var. Musklerna darrade efter uppvärmingen typ... Jag kommer att vara sååå sjuk imorn. Jobbigt att förfalla så på några veckor...

Jag kunde skriva ett långt inlägg om allt och inget men skar mig i fingret då jag skar kantareller igår. Och det är jobbigt att skriva med ett plåster på pekfingret! :)

Jag kunde också önska att det inte ska regna imorgon då jag ska stå ute vid fotbollsplanen i Smedsby hela dagen på skolfotboll. Men om jag gör det så regnar det ju säkert.

Kanske bäst att gå och lägga sig!

Inga kommentarer: