måndag 17 december 2012

same old...

Den här bloggen går mot en långsam bloggdöd känns det som. Dagarna går med samma innehåll som dagen före. jobb, mat, lek, uteaktiviteter, lite julförberedelser och annat smått och gott. Men jag hittar aldrig den där orken att skriva om våra små stunder eller våra dagar som ju ändå ser likadana ut. 

Så nu får ni hjälpa mig. 
Ställ mig frågor eller skriv ett ämne att skriva om. Jag vet att det inte har kommit in så mycket förr. Men vi gör ett sista försök. 
(eller kanske det är så att den här bloggen gjort sitt?!) 

Senaste nytt annars är att resan är beställd! Tjohoo! :)

1 kommentar:

Anna sa...

Vill ha kvar din blogg, men är för trött för att hitta på en bra fråga till dig just nu... Återkommer när hjärnan hänger med igen!

Men jag röstar alltså för att du INTE ska sluta blogga.

kram kram