onsdag 21 oktober 2009

osynliga drakar

Imorgon ska Vilgot gå på teater för första gången. Hans farmor ska gå med honom. Men det är nog inte bara på teater det finns osynliga drakar. Dom finns nog lite här och där. Det händer igen saker i vår närhet som gör att man funderar både en och två gånger på vad som egentligen är det viktiga i livet. Vad det lönar sig att fokusera på. Jag är glad att jag tog "rätt" beslut angående våren. Mina barn är det JAG behöver forkusera på. Och så länge de är så här små är bästa platsen för dem hemma med mig. Dagis hinner de uppleva ännu i många år. Kom ihåg att bry er om era nära och kära. Det är dom som är det viktiga. Ta vara på tiden med varann. Man kan aldrig veta när tiden tar slut eller när olyckliga saker inträffar.





Teds drakar i örat vill inte försvinna. Han har fortfarande skrikit på nätterna och jag trodde att det var magen som reagerade på antibiotikan. Det visade sig vara fallet men han inflammation har heller inte blivit bättre. Så nu fick vi ny kur med ny medicin. Ska hoppas att det ger med sig nu. sStackarn har gått och haft ont i flera dar utan att vi "förstått".





Ifall ni funderar över min bloggtorka så har det delvis med sjuka barn att göra och delvis har jag blivit tvungen att fundera över denna bloggs existens. Inga beslut är gjorda ännu. Måste låta beslutet mogna lite.




Försökte ta en fin höstbild bland löven men en av pojkarna var mindre samarbetsvillig. Gissa vem! :)

Inga kommentarer: