onsdag 11 augusti 2010

början bra

Det har gått över förväntan. För oss alla 3. V har inte "klagat" alls. Där lär han va ganska lugn och frågar ofta när jag ska komma och har inte riktigt hittat kompisarna ännu. Men efter 2 dar är det en fröjd för lilla mamma att han åtminstone verkar trivas. T grät 3 minuter första morgonen. Efter det lär han ha varit sig själv, den glada solstråle han är. Idag hade han ätit en hel tallrik med fisksoppa och två mjuka bröd helt själv utan hjälp. Stooora killen min! :)
Gårdagen var jobbig för mig men idag gick det ren bättre. Kunde t.om koncentrera mig på jobbet 3 timmar.
Imorn för jag dem ren till 8 så de får vänja sig med att äta frukost där. Sen hämtar vi först halv 3 så det blir en heldag mao.
på fredag blir det sen 9 till halv 4. Och efter det hör det vardagen till det här med dagis. Men kommer vi så här lätt undan så är jag mer än imponerad över mina härliga söner. Får väl gå vänta på "takaisku" nu då.

Inga kommentarer: