lördag 7 maj 2011

att inse sanningar

Natten gick bra. V sov gott och är ännu mera sig själv idag. Lite slö fortfarande men har ju inte så mycket i magen från igår så det är förståeligt.

Själv får jag nog börja inse att det nog inte var så lätt som att ta en buranakur och så blir jag bra. Var fruktansvärt trött imorse men kunde inte sova. Småstädade lite medan mannen skötte grovjobbet. Tyckte att jag kunde åka till butiken. Men hela butiksresan fick jag krampaktigt hålla i mig i kärran för världen runt om mig bara snurrade. Nu har jag sån värk i axlar och nacke samtidigt som om det känns som om jag skulle kunna sova bort hela dagen. Jag måste inse fakta. Jag är inte i topform just nu. Får lov att lägga alla projekt åt sidan och vila.

Förklara det åt en 2,5 åring och 5 åring...

edit: överlevde dagen och mår helt okej. Men Ted blev slö på em och ligger bara i famnen. På en timme steg febern från 37,5 till 38,2. Just så säger jag bara... Kan ju glömma en lugn natt då...


För tre år sen var V sjuk på Sandras konfirmation. Mannen slipper kyrkan igen iaf! :)

Har haft lite negativa inlägg på sistone. Can´t help it...
:(

Inga kommentarer: