torsdag 5 april 2012

rusning

Ja vem kunde ha trott att det var rusning i matbutikerna idag?
nå, slutade 12 så jag rusade själv till stan för att hitta outfiten till lördagen. Hade tänkt mig byxor/kjol men nån snygg blus. Blev nåt helt annat! :) Efter att ha gått igenom största delen av klädbutikerna utan att ha hittat nåt gick jag med bestämde steg in på Dopp och förklarade mitt dilemma. 20 minuter senare (och ett antal provade klädesplagg senare) gick jag ut med en klänning och ett bälte. Ingen festblåsa som senast utan mera "casual" fest. :)
Gick vidare till Alko och CM och begav mig mot dagis. Blev iaf tveksam på om allt sku räcka så jag fick konsultera experterna i malax för att inse att jag nog måste till affären igen.
Hem via med kidsen och sen till Prisma och Alko denna gång.

Men nu hoppas jag att allt är inhandlat.
Imorgon består dagen av städning samt kalas i Karperö. Famo fyller imorn och Moffa på lördag så det är mycket kalasande på en gång!
Sen på lördag kväll nån gång efter maten vid 8-9 kanske jag kan pusta ut! :)

Glad påsk!

Inga kommentarer: