torsdag 16 augusti 2012

pust, stön och suck

En arbetsdag kvar och den första veckan är avklarad.
Förskolestarten gick galant idag och han sa t.om att vi inte ska komma så tidigt efter honom. :)
Ted trivdes också bra på sitt dagis och var glad att få se alla igen.
Jobbet rullar på och jag känner på mig att det blir ett intensivt men bra år med mina sexor.

Trötta som bara den är vi när kvällen kommer men så är det väl innan man vänjer sig.
Enda stora problemet just nu är nattningarna med lillebror. Varje kväll mellan 8 och 9 kunde jag sälja honom mycket billigt. Ser ingen ljusning heller... Men det gäller väl bara att orka kämpa på. Och jo mamma, jag vet att han somnar snällt med dig. Samma hos famo. :) Men tyvärr inte hemma.

Imorn efter jobbet tar vi pick och pack och far till villan. Hoppas sommarvädret fortsätter över helgen så vi får koppla av och ha det skönt vid havet.

Har tyvärr inga bilder att visa av förskolepojken för imorse tyckte han inte att han behövde fotas! ;) Istället ett självporträtt av honom!


Inga kommentarer: