måndag 3 juni 2013

one last...

Ett sista inlägg om lördagen! Sen ska jag sluta tjata om min underbara klass och vilken fin avslutning vi hade. 
Fick idag en drös med bilder som minne. Och som jag tittat på alla fina ungar. Men eftersom jag inte sätter upp alla dom klippte jag ihop en bunt med bilder där ni får beundra mig istället! ;) Jag brukar ju inte figurera själv på mina foton så tänkte, what the hell, jag bjuder väl på ett egokollage! ;) 










Har idag inlett operation packa. Jag hatar att packa. Jag packar alltid för mycket. Så nu ska jag gå ignom allt ännu idag och på onsdag morgon och ta bort att jag tror vi inte behöver. Så får vi se vad som blir kvar i kappsäcken. :) 
Imorgon inleder Vilgot årets fotismatch-säsong. kl. 17.30 bredvid Ehnvallen! Kom och se på högklassig juniorfotboll! 
Sen börjar det närma sig avfärd. Som vi väntar. 

Inga kommentarer: