fredag 28 juni 2013

The list

Dagens planer:
Har fört son till famo. Reserverat loppisbord. Prissatt kläder och grejer. (Barnkläder och leksaker främst, bord 182, Adam och Ewa, reklampaus slut)
Tänker tvinga min äldre son och man ut och äta med mig ikväll!

 Min lunch kommer att bestå av: Missade lunchen. Nu är jag vrålhungrig. Har levt på frukost och kaffe idag.

 Vädret utanför mitt fönster är: blåsigt och halvmulet.

 Inatt drömde jag: Inte den blekaste aning. Antagligen nåt sjukt som för det mesta.

 Igår hände detta: Jag slappade nästan hela dan. Händer sällan.

 Dagens outfit består av: Jeans, blå t-shirt.

 Det här är min favoritlåt just nu: Många, men kanske fortfarande Let her go!

 Den här sommaren har jag lärt mig något nytt: Tja, vad skulle det vara... Att jag verkligen inte alls är i samma skick som senast jag spelade fotis. Kroppen hängde inte med...

 Nästa fest jag ska gå på är: Antagligen min kusins 30 års fest 13.7

 Just nu är jag så irriterad på: DNA (usel service häromdan). Kanske mig själv också lite grann... 

Däremot vill jag rekommendera: Har gillat både Maja och Sarah i Sveriges radios sommarpratare. Samt mammas hemgjorda djävulssylt. Urgod. Väntar otåligt på att få en egen burk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skicka mammas dj.syltrecept åt kusinen J i Hfors :):):):)