söndag 11 maj 2014

från low till high

Var så trött i fredags. Problemen hopade sig och det enda jag ville var att lägga mig ner och sova hela helgen.
Men det går ju inte...
Så det blev fredagsjumpa med Ted och vännerna. Det blev en lugn och skön förmiddag på lördag före jag for iväg till stan.














Jag skulle nämligen tillbringa dagen med fina Johanna och några av hennes vänner från Åbo Hesa och Ekenäs. Alla nya bekantskaper för mig. Vi inledde med brunch på Astor, sedan bowling och på kvällen middag på Strampen före vi kollade på Eurovisionen. Det var en jätterolig dag vi hade och ser fram emot att träffa dem alla igen. :)






Imorse kunde jag sova ända till halv 9 innan jag fick locka in barnen för att ge sina fina kort åt mig. Fick också en blomma och en valfri gåva jag får köpa nästa helg i Hesa.
Sen blev det frukost legobygge och lite utevistelse. På eftermiddagen hade Vilgots innebandylag en spännande match mot mammorna. Efter en utsökt middag hemma for lillebror med till Pörtom. V och mannen for i sin tur på fotbollsträning och jg bytte gymmet mot en promenad i det fina vädret. Underbart skönt. Rensade både själ och tankar med Robbie Williams som sällskap i öronen. Om exakt en vecka är det dags att gå på hans konsert. Ska bli underbart.

Så fredagens low-känsla har bara vuxit under helgen och är nu helt klart high! Ännu en vinst för hockeylejonen ikväll så blir det ett fint avslut på en fin helg.

Inga kommentarer: