fredag 17 april 2009

Me and the kids

Fick idag vara på lite fortbildning. Passa på att joina mina goda vänner som ville kursa lite. Musik och Rörelse hette den men visade sg tyvärr vara mer lämpad för dagispersonal. Nå fick ju en paus från vardagen iaf.
Mannen har åkt iväg till kempele för Fm i rinkbandy för lärare. Givetvis ska det ju köra ihop sig med annat då. Ska och sjunga med nonen imorn på arbis vårkonsert så mamma får rycka in igen. Idag var mommo och moffa också här. Tack för hjälpen! :)

Nu verkar det dessutom som om Ted tänker blir sjuk. HAn var gnällig och snorg nu på kvällen. Lite stegring hade han också. Få se, få se... Vi borde gå på ett 3 års kalas imorn på dagen men det får nog bli om han är febrig. Vill nt lämna honom allt för länge då. Det får räcka med att jag verkligen måste åka på konserten.

Passade på att ta en myskväll med Vilgot efter att Ted somnat. Vi poppade popcorn och såg på hauskat kotivideot. Sen fick han ligga och gosa famnen när Så ska det låta började. Men sen ville han i sängen så nu blev jag fast här vid datorn. SKa nog snart dra mig till soffan en stund före jag somnar.


( Idag stod V vid fönstret och tittade ut på snöflingorna och utbrast: Nej arma snö, det ska bli sommar nu. Gå bort! :) )

1 kommentar:

Anonym sa...

- Nej arma snö, det ska bli sommar nu. Gå bort! -

Skulle inte ha sagt det bättre själv Vilgot :)

Bodil