fredag 3 april 2009

shopping


idag på em for hela familjen till stan. Länge sen jag shoppat men nu hitta jag en vårjacka, en tunika, en väska och ett halsband. Vilgot fck ett par nya jeans. Ted borde ha fått en vårmössa men hittade ingen ännu. Måste ta ett nytt varv nån dag för glömde också kurahandskar åt V.

Imorn blir det äntligen tjejkväll. Ska träffas med A och L och ha superskoj. Vin, singstar och härligt sällskap. Ska bli jätteroligt.

V far till mommo och mannen blir hemma med Ted. Mjölken har jag nog fått bort men nu ska han ha tutten istället. SKulle ju inte falla i den fällan men när man är urtrött och vill sova tar man ibland till såna åtgärder. Men förra natten steg jag nog upp en 5 ggr ungerfär för att ge tutten så hemskt mycket bättre är det ju inte. Får ta itu med det en annan gång. Min bestämdhet och motivation är nte på topp just nu. Känns som om man kämpar och kämpar men det blir aldrig som man tänkt sig. Kanske man borde försöka få hem en "kurare" som ´hjälper till att genomföra Sova-hela-natten... Måste avvakta och se hur det känns efter påsk.

Vi får nämligen gäster från Sverige hela påsk så då är det inte aktuellt med vare sig det ena eller det andra. Då ska v bra umgås och njuta av härligt sällskap och god mat.


Ska bli intressant att se hur det går med barnen. De har tjejer på 6 och 3,5 så de borde ju kunna leka ganska bra. V var så liten förra gånger vi träffades att han ännu inte lekte på det sättet.

nu ska jag snart krypa i säng så jag är lite piggare imorn. (ska vi hoppas)

nattinatt!

Inga kommentarer: