tisdag 17 januari 2012

solstrålen

Det har handlat en hel del om T här på sistone. Antagligen för att det händer så otroligt mycket med honom just nu. Hans utveckling har tagit stora steg framåt, han växer så det knakar (och äter som en häst) och han har så mycket roliga greijer för sig.
Små händelser eller uttryck som får en att bara : -åhh... :)
Idag när jag kom in på dagis rusade han mot mig och utbrast:
- Hur har din dag varit på jobbet mamma min? och ser genuint intresserad ut. Sedan går vi genom vilka ämnen jag haft och vilken mat jag ätit. :)
Han är också artig. T.ex ikväll när vi haft A&L på besök en stund och de skulle fara hem sa han:
- Tack för att ni kom och hälsade på mig! :)
december 2008

Märker ju att de här inte alls låter sött i skriven form men när ser och hör honom är det så bedårande så.  Så alla de där trotsiga utbrotten där emellan ska vi väl klara av. Han är en person med växlande humör, envishet som få och en enorm vilja. ( Och här ignorerar jag alla kommentarer om att han påminner om någon annan i vår familj. )
december 2009


Men det fascinerar mig att få se nya saker hos honom och få upptäcka hur han och hans personlighet utvecklas.
december 2010
december 2011

Inga kommentarer: