onsdag 21 november 2012

denna vecka...

Inget tycks riktigt gå som tänkt denna vecka. 

Lillebror är så ofantligt jobbig just nu. Det trilskas, bråkas, gnälls och härjas mest hela tiden. Däremellan visar han tungan, smäller i dörrar, slänger saker och berättar hur dum mamma är. Underbart. 
Får väl trösta mig med att han emellanåt kryper upp i min famn och pussar mig och berättar hur mycket han älskar mig. Igår var det ända förbi solen och ända tills himlen tar slut.

Igår fick jag brödrosten att börja brinna på kvällen. 

Idag hade jag alla papper och min kalender hemma när jag kom på jobb. Borde ha fått mycket gjort men icke...

Får inte in en endaste bild på bloggen. Den säger att jag använt allt utrymme. Går inte att ta bort nåt eller hitta nåt utrymme. Den vill bara att jag ska köpa mer... grrr. så inga utlovade bilder idag iaf. 

Trotsade det mörka, blåsiga vädret och drog iväg på länk. Skönt för hjärnan men benen vill inte samarbeta. Ont här och ont där. Dålig kondis. gammal? . 

Så blir det när man knappt länkar alls på flera månader. Bara att börja om från noll. 

Nå, värre kunde det ju bara. Tack och lov att det här är små bagateller.



Inga kommentarer: