torsdag 8 november 2012

hell yeah!

För några veckor sedan var vi till öronpoli med Ted för att kolla upp öron,näsa, svalg. Han har haft en ovana att "dra upp snor" hela tiden och klagade på en klump bakom näsan. Mer kan ni läsa här om hur duktig han var under undersökningen. Nå, operationen skulle gå av stapeln nästa veckas fredag. Jag har hela tiden haft en gnagande känsla av att det kändes som ett onödigt ingrepp. Beställde tid till Vilgots öronläkare på Mehiläinen. Och hade jag inte rätt! ingen operation behövs. Han skrev ut en nässpray vi kan prova istället. Tack gode gud att jag litade på min intuition och tog en andra åsikt. Lättad! 

Enda minuset är att vi sprang in till apoteket utan att betala parkeringsavgift. Det blev 40 € dyrare kan jag meddela. Men kanske man inte kan räkna med hur mycket flyt som helst på en och samma dag...


Inga kommentarer: