onsdag 22 maj 2013

skrytinlägg

Har som bekant tillbringat mer tid borta än hemma på sistone. Men eftersom jag kan vara ganska effektiv så räcker ju en eftermiddag och kväll långt.
Idag har jag
*dammsugit
*tvättat kläder
* hämtat båda barnen
* handlat en massa (både till gården och till köket)
* tvättat kläder
* tillrett grillad abborre och utländska nypotatisar
* målat en kruka
* planterat blommor, sallad, lök osv
* spelat fotis
*förberett lite inför lördagens kalas
*hämtat nya crocs åt mig och Ted på posten
Allt detta mellan 2 och 7.

pust. Bara killarna är i säng tror jag att jag är värd en kall...
röd blev svart

inga kalla nätter numer tack!

nu börjar det finnas blommor lite här och där




han valde själv färg! Tuffingen vår! obs, dom
är röda även om dom skiftar mot lite rosa

Inga kommentarer: