söndag 12 maj 2013

Uppgradering

Till morddagen hör det ju till att få fina gåvor gjorda på dagis samt kort där det ofta står vad mamma är bra på. Hittills har jag varje år "bara" varit bra på att städa och laga mat. Men i år...

" jag brukar leka med mamma, laga mat och så brukar vi ha myskväll! Vi brukar spela innebandy, mamma är duktig på det, efteråt blir det fotbad!"
Ted, 4,5 år!

På Vilgots kort från förskolan var det inga extra krusiduller. "Jag älskar dig mamma!" Och det behövs verkligen inget annat!

Gåvorna då?! De gick i samma stuk även om de var från olika dagisar. En tygväska med tryck på samt en fin duk/handduk/prydnad med tryck och text på. Så fina så!


2 kommentarer:

Anna sa...

Fin uppvaktning :)

Fick ett liknande kort av L som du fick av T. "mamma tycker om att köra bil och att äta. Jag vill köpa en godispåse åt henne. Hon äter vanlig gröt" Jaha, tack tack så mycket! ;)

Anna sa...

glömde "min mamma är bra på att diska" Tur att vi alla är bra på nåt!