söndag 19 januari 2014

18. Dagens filmtips

Hej!
Har inte riktigt hunnit med en här helgen. Så mycket program.
Men tar igen mig nu.
Filmtips. Ser oftast på filmer via datorn. Väldigt sällan på bio.
Jag glömmer ofta filmerna efter ett tag. Och nu står det helt still. Vilken film ska jag tipsa om?

Älskar ju att läsa deckare men tycker inte att filmerna nånsin är lika bra.
Jag gillar att ligga i soffan och se romantiska snyftare eller komedier.
Men en film?
nope. Kan inte.
Tyvärr.
Är helt tydligt usel på listor. ;)

Men tipsa gärna på filmer jag borde se!

1 kommentar:

Matti Hokkanen sa...

Förståss alla 70/80-talens Uuno Turhapuro-filmer, så kan du ju ha prov i din klass på Uuno-repliker, som oförberädda "stickprov" och kanske ger dessa även dig skratt, så man nästan kissar ner sig haha. Varför inte även Juha Vuolijokis film "Joulutarina från år 2007.