onsdag 29 januari 2014

The list goes on...

26. Den bästa frukosten är ju som vi alla vet…
Te, saft unnar jag mig på hotell, annar vitaminer, gott bröd med antingen ost och ägg (+ givetvis Kalles Kaviar) eller typ ost, nån korv eller skinka, tomat, paprika, sallad. På hotell äter jag allt jag hittar! ;)

27. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela i ett band…
Jag skulle älska att vara med i ett band. Helst förstås mitt eget, framgångsrika band. :) Månne det är för sent ännu?!

28. Kolla! Här är en bok jag vill o-tipsa om.
Tja... Säkert finns det många men brukar glömma dem genast om de varit dåliga. Men den senaste värdelösa bok jag läste hette Synda av Sylvia Day. Hade höga förväntningar men åh så dålig den var... 

29. Hepp! Dagens middagstips.
En av våra stora favorit är väl nog grillade ribs. 
Men hittade förra veckan en ny favorit vid sidan av antingen kyckling eller kött. 
Baconmajonnäs...
Stek baconen krispigt. Blanda med majonnäs och creme fraiche! Låter enkel och som en märklig blandning men helt supergod! 

Har annars lite brått igen. Upptagen sisådär 25 timmar i dygnet...
Ikväll fick jag lite egentid med lillebror och han ville mysa i soffan, se på film och äta nåt gott! Sen fick vi ännu sällskap av Johanna så kvällen blev ännu trevligare. 

nu ladda batterierna igen.

Inga kommentarer: