söndag 13 juni 2010

slutfinishen

trodde att jag snabbt skulle städa huset och garnera kakan idag och ha tid över för annat. MEN hade två snoriga pojkar som inte ville sova imorse som i sin tur hade en trött, sur mamma. När jag väl skulle komma igång med städandet ville inte dammsugaren samarbeta. Efter många timmar trodde sig herremannen från granngården ha listat ut felet. återstår att se om så är fallet när vi fått tag i en ny del. Så jag sprang snabbt över till andra grannen efter deras dammsugare. Men mitt i städningen skulle ted läggas och där slocknade även jag. Mannen dammsög färdigt och sen fick jag golvet tvättat. Efter maten blev det att fara iväg en kort stund på syrrans kalas. vi tog en kort tur enbart för att killarna var så hängiga. Ingen har feber ännu iaf.

Nu är kakan garnerad och alla paket inslagna. nu återstår att ladda kamerorna så att vi inte blir utan akku imorn.

Tänk att min förstfödde REDAN är 4 år.

Det var den här tiden vi for in till bb då. imorgon lite före 15 var det klart. suck och stön. just den förlossningen vill man verkligen inte uppleva igen.

På den här gatan har vi 6 hus. I 3 av dessa hus finns det numera barn som alla är födda inom 1 vecka. Olika år dock men... ganska lustigt iaf. :)

Inga kommentarer: