onsdag 16 juni 2010

Tack till kommentar s

You made my day!
En kommentar av någon som följer min blogg och som jag inte känner! :) Jag som trodde jag visste vilka som klickar sig in här! Härligt! Mera sånt!

Som svar på din kommentar kan jag i korthet berätta att vi varit på allergiprover men det var själva provtagningen som gick snett. Första sticket gick bra och han var superduktig men tyckte att det gjorde ont. Sen när vi hade hunnit nästan hem ringer de och säger att de tagit för lite blod. så jag fick bära in en skrikande kille och vi var 4 st som höll i honom när dom tog nya prover i andra armen! Hur kan man missa sånt som labbtant. Borde man inte kolla hur mycket man behöver av ett barn? plågsamt värre...

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt :)! Alltså att du blev glad över kommentaren. Hemskt för lilla V. Jag bävar för 4 års-vaccineringen... Vi har det framför oss, han har hosta så jag tyckte det var bäst att skjuta upp det. Får se hur det går...