tisdag 29 oktober 2013

Such a perfect day

And I'm glad I could spent it with you...

En alldeles underbar födelsedag börjar lida mot sitt slut.
Dagen började med vacker sång och många pussar av små pojkar. Fick ett fint kort och order om att gå och köpa mig en gitarr.
I skolan blev jag hyllad både av kolleger och elever. Och den bästa överraskningen var nog när det knackade på dörren och en drös "gamla" elever ville gratta mig. Det värmde!
Efter gitarrhandel blev det en delikat middag och sedan besök av "familjen".
Nu är pojkarna nattade och jag avnjuter ett glas rött.
Tur att "mamma rockar". Kan inte betyda att jag är så gammal då ännu...

fick en underbart god middag.


äntligen ägare till en helt egen gitarr.
Även om Ted bad mig sluta spela före han sku få öroninflammation av oljudet...

fin lykta som passade perfekt in...

Ny kaffekokare hade jag önskat mig.

fin handduk/trasa av ena systern och en blomma av andra syrran. 

Redan kortet gjorde mig glad. 


Inga kommentarer: