måndag 23 juni 2008

kalas på kalas


nu är barnkalaset ur världen. 6 st 2åringar busade på här på förmiddagen. I paketen fanns en bok, en stor bil, en solhatt, ett par shorts och en xylofon. Nöjd födispojke...

Ikväll blir det 15 års kalas hos Vilgots kusin.

Midsommarn gick bra fast vädret var lite onödigt blåsigt. i förrådet hittades min syrras gamla mercury jacka som var lagom retro på Vilgot. Snygg va?! :)
Till näst blir det att gå på bröllop på lördag.

Var också till rg förra veckan. vikten har gått upp sammanlagt 800 g. ( ja, GRAM) Magen liggen under alla kurvor men följer sin egen kurva. Alla värden är bra så själv tar jag ingen stress. Vikarien på rg var nog lite fundersam men lämna allt öppet till nästa vecka då min riktiga "rg-tant" e tillbaka. Hon får se om hon tycker jag behöver skickas till mödrapoli på extra koll. Bättre så här en 30 kg tycker jag iaf.

rean har börjat. Men jag tror det får vara för mig denna vecka iaf. Kan ändå int hitta nåt åt mig. Vilgot har fått mycket kläder så han klarar sig en tid nu igen. Sparar mina pengar till en ev Ikea resa.
Det blir att besöka huvudstaden i början av juli förhoppningsvis.

Inga kommentarer: