torsdag 5 juni 2008

kesätukka







Imorse tog jag mod till mig och for iväg till frissan med V. Hela vägen dit sa han nej, nej, nej. Försökte muta honom med allt möjligt men han börja gråta genast vi steg innanför dörren. Men klippt blev han. Och med maskin. Så mycket kortare blev det. Men lika söt är han för det. Efteråt fick han en helikopter som han så länge velat ha. Jag vet att han fyller nästa vecka men kunde inte låta bli. Han var så olycklig hos frissan. Mjukis till mamma kanske... :)



Se så skönt han sover i sin låda på villan.

Nu badar han ute i "poolen" på terassen för första gången i år.





Imorn blir det att föra kusinerna till famo. Ska också försöka lämna Vilgot där över natten. Han har ännu inte sovit över hos famo så det börjar bli dags. Den 28 juni ska vi på bröllop och då ska han vara där så det skulle vara bra att öva nu. Mannen och jag åker till villan och sover. Förhoppningsvis slipper vi ut i båten och fiska lite. Nu just lär båten stå på bottnen då vattnet är så lågt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå va gulliga bilder, ja vill oxå vara liten o bada i pool o få en helikopter... Ha så skönt, vi far iväg mot villan på lördag o firar lite. Förhoppningsvis blir det värmerekord så att vattnet sku värmas lite :) kram johanna

Jemayá sa...

Nu först märker jag att hans "varumärke" - pannluggen är borta! För evigt :)? Stora pojken har han i allafall blivit!! Vi har inte varit till frissan ännu, jag har fixat håret, som tack och lov växer väldigt långsamt! Ha en skön sommar!!!