måndag 15 mars 2010

kaos vecka




nyfriserad och nyklippt. Jag kan äta chokojogurt själv!

Jag har helt sjukt mycket program denna vecka. Det ska jag väl nog klara av. Men för tillfället är jag livrädd för att nån av killarna ska bli sjuka nu. Då är vi först i smeten...Har dessutom anledning för att vara rädd. Vilgot somnade just på soffan. Och det brukar han inte göra om han inte är sjuk eller supertrött. Och han borde inte vara supertrött... Men om han nu måste bli sjuk så hoppas jag på en vanlig förkylning. Allt annat än den eländiga spysjukan.

Men en snabb genomgång av programmet är:

Måndag: körövning, extra lång
tisdag: styrelsemöte
Onsdag: innebandymatch
Torsdag: ledig kväll
Fredag: Frissan samt vårmöte och vårfest med lärarföreningen
Lördag: Teater med svärmor och Vilgot
Söndag: extra körövning

Låter kanske inte så farligt i vissa öron men att få det att passa in i rumban hemma utan alltför mycket skrik och gnäll är inte så lätt. Men efter den här veckan och nästa veckas konsert så borde våren vara lite lugnare.


lek på skaren hos mommo. vi byggde även en liten borg.

Inga kommentarer: