lördag 10 september 2011

perus lördag

V vaknade först av alla 6.45. T snart därefter. Började genast plocka och fixa så att vi att skulle få det städat. Och halv 10 hade vi ätit frukost, städat och duschat.
For iväg till butiken hela familjen och sedan efter 2 paket till posten. (mer om dem senare).
Lunch för killarna och ut i solen. Gick i skogen och fick svaret på min fråga ifall jag var i jumpa skick. Men om man blir genomsvettig av att jogga efter killarna i skogen 10 minuter så är knappast gymmet aktuellt ännu. fick en värre hostattack efter också.
Sen fick jag sova en stund på soffan. Till mat blev det maletkött biffar och trattkantarellsås. Ut och cykla med kidsen. Och sen fick jag faktiskt städat min skrubb som man inte kunnat öppna utan risk att bli under allt som faller ut. Sen bastu och lite kvällslek och nu fick vi just killarna i säng. Tänker lägga mig under en filt i soffan och hoppas på att formen är ännu bättre imorn.

En mycket spännande lördag,...

Inga kommentarer: