måndag 19 september 2011

utmaningen

Fick utmaningen av Inger. Tackar och svarar.

1. Varför Började du blogga?
Ville samla alla tankar och känslor när jag hade Vilgot i magen. Ville också att släkt och vänner skulle kunna följa min vardag med baby. Har fortsatt i snart 5,5 år.

2. Vilka bloggar följer du?
Ganska långt de som finns i min lista samt några till som jag sporadiskt går in på. Givetvis också lärarbloggarna på FSL. Ibland går jag vidare via länkar på olika bloggar och kommer in på trevliga sidor...

3. Favoritfäger
Ja, svart är väl alltid snyggt i klädväg. Men gillar också ljusa färger i inredning samt rött och blått i olika varianter.

4. Favoritfilm?
Gillar nog romantiska komedier, deckare och filmer som berör på ett eller annat sätt.

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Just nu när regnet faller och det 'r mörkt och kallt så skulle vilket varmt land som helst duga. Men i övrigt har väl Australien, Irland, Storbritannien och Spanien legat i topp på "vill-listan" ganska länge.

Skickar vidare utmaningen till Anne, Maria och Johanna.

Inga kommentarer: