tisdag 13 september 2011

Vanish

För ett tag sen registrerade jag mig som en buzzador. Fick mitt första paket förra veckan. I vår familj kommer de här produkterna till användning en hel del. Alltid finns det fläckar nånstans som man ska försöka få bort. 

Har testat en del av produkterna lite och kommer säkert att återkomma till en del av dem. Men fick åtminstone bort en gammal fettfläck på ett par av mina vita byxor. 

Här är produkterna jag fick hem på posten. 



HEMLIGHETEN BAKOM VANISH
Vissa av kompontenterna i Vanish arbetar för att tränga igenom fläcken så att den löses upp från grunden – andra delar upp fläcken mindre, mer lättupplösliga delar. Vanish innehåller dessutom aktivt syre. När syret i Vanish blandas med vatten sker en naturlig process där tusentals bubblor bildas. Bubblorna bubblar upp genom fibrerna i textilerna och tar med sig fläckresterna på sin väg upp till ytan.
Hela Vanish-portföljen är svanenmärkt. Vanish-pulver är dessutom rekommenderade av Astma- och Allergiförbundet.



Inga kommentarer: