tisdag 1 juli 2008

Morden i midsomer


Det finns ett tv-program jag helst inte missar på sommaren. Morden i midsomer är nog ett av de bästa tv-programmen som finns. Förra tisdagen var sommarens första avsnitt och jag njöt för fullt nästan hela tiden. Vilgot hade bestämt sig för att bråka med sovandet och det tog ända till halv 11 innan han sov. Men kl. 22 satt jag framför tv:n. Han fick härja omkring en stund tills han sen somna i min famn.


Idag hoppa han igen över dagssömnen så nu ligger han ren och sover sött. Dagens problem blir att själv orka hålla mig vaken! :) Men det ska nog gå...


Till helgen åker mannen bort från fredag till måndag. Får se hur det går när man ska orka med precis allt själv. Tror nästan vi rymmer till villan och tar hjälp av mommo och moffa nån dag. Hoppas bara på fint väder så vi får vara ute.


Såg idag en 3 veckors baby. så otroligt söt... Skulle gärna hoppa fram till augusti nu. Börjar faktist känna mig lite otålig. Köpte idag ett begagnat ståbräde till briovagnen. Skulle ännu gärna ha en baby björn bärsele. Har nog tre olika bärsjalar men har inte riktigt fastnat för dem. Har iof bara använt två av dem med Vilgot. Men den jag fick sist är knappast så mycket annorlunda.


Men nu är det under 2 månader kvar.

Mer exakt 59 dagar....
fotnot: gissa vem som gillar att baka (eller att iaf smaka på smeten!) :)

Inga kommentarer: