måndag 14 juli 2008

panik

Igår insåg jag att det var 47 dagar till beräknade tiden. 6 veckor kvar. 3 veckor tills mannen börjar jobba igen. Och massor att göra. Fick en del gjort igår och listan blir längre för varje dag. Känner igen känslorna från förra grav. Bara att det då fanns tid att göra ett och annat.


Ikväll far V till mommo så då ska jag ta itu med nästa på listan.


Samtidigt som det känns allt närmare så har oron vuxit också. Var igen till rg imorse. Fortfarande samma magmått. Nu blev det remiss till mödrapoli. Bra så får man det kollat. Men nu snurrar ju en massa funderingar om nåt kan vara fel... Hoppas jag får tid redan den här veckan.


Som tur är var det likadant för en bekant. Blev lite lugnare efter att ha pratat med henne. Hon hade i princip samma mått som jag men väl på sjukhuset uppskattades babyn till 2,6 kg. Sen när hon föddes var hon hela 3,8 kg. Så fast magen e liten behöver det inte vara nåt fel... hoppas bara det är samma för oss.


på bilden ser jag ju inte liten ut precis...

Inga kommentarer: