onsdag 10 november 2010

Äntligen snö!



Inatt kom den efterlängtade snön och genast blev det fart i killarna! De har sammanlagt varit ute 3 gånger idag. två gånger mer än vad vi har lyckats med den senaste tiden. Dessutom var det inget gnäll utan glada lekande pojkar. Istället hade vi svårt att få in dem till kvällsmat och sängdags. :) hoppas verkligen att snön hålls här några dagar åtminstone.
Ted tog genast och återinförde sin favoritsyssla från förra vintern. Att ploga. Han går av och an med sin plog. Vilgot byggde snögubbe och snöborg. :)

tror dessutom att jag lyckades fota ett eventuellt julkort!
I helgen är killarna och jag på tumis för mannen flyttar till Pörtom och hjälper svärmor efter
operationen. få se vad vi ska hitta på då! Kanske ett besök till de blöts tropicerna i stan?

2 kommentarer:

Lins sa...

Hej!
Härliga bilder på killarna! Jag fick tyvärr (typiskt) hålla in Elliot idag för han har haft stegring... Vi var ute en sväng på fm och plockade bort lite grejer i sandlådan men stackarn orkade int så länge :( Vi hörs!
Kram, Lina

Lina sa...

Kul att jag stava mitt namn... ögonen går i kors efter LÅNG dag :)