måndag 31 januari 2011

Lasse gör en Carrie

Kan väl inte påstå att jag väntar med spänning på riksdagsvalet. Vägarna fylls med reklamlappar, tidningarna fylls med insändare och överallt står någon och delar ut flyers. Men idag såg jag faktist nåt som fastnade. Och vad är meningen med reklamen före ett val om inte just det att namnet ska fastna och man kanske kollar en extra gång på vad den kandidaten står för. Jag tänker inte uttala mig om den här kandidaten ifråga borde komma in men kan inte låta bli att berätta om vad jag såg.
I en korsning på väg hem från jobbet kör en långtradare förbi och på båda långsidorna ler Lasse G glatt mot mig. På bakändan av långtradaren fanns hans namn ännu en gång. Vem ser inte associationen till Sex and the City och Carrie?

Måste medge att den varianten har jag inte sett förr. Inte i den storleken. Lyfter på hatten för vem som än är bakom just den reklamidén.

1 kommentar:

Anna sa...

Den såg jag också och måste titta en extra gång!