måndag 10 januari 2011

voiton puolella

t fick ett litet bakslag inatt och spydde ett par gånger lite galla. Men idag har inget kommit upp. Lite mat, lite vätska och lite godis har åkt ner. Så nu tror jag det är över. Och jag tänker också inbilla mig att V faktist klarar sig denna gång.

Första dan på jobbet efter ett långt lov gick bra. Men min hjärna var bara mos efter 5 lektioner. Behöver man faktist inte tänka alls under jullov? Kändes trögstartat iaf.

har inte tittat på tv på flera veckor. har haft fullt upp med att se gossip girl serien. Men idag måste jag väl göra ett undantag då täydelliset naiset börjar igen. på tal om GG så är jag snart ut säsong 2. Några säsonger kvar då !:)

1 kommentar:

maria sa...

jag lånade säsong 1&2 av en kompis när jag var sjukledig... har ju inte haft nåt vettigt att göra efter d :D längtar efter säsong3!!! o då följde jag inte ens med serien när den gick på tv - konstigt :D