söndag 28 oktober 2012

släkten är bäst

Hade en trevlig kväll med föräldrar, svärmor, systrar, svåger, syskonbarn och min egen mormor. 
Sen var det ett plus att det den här gången var jag som fick lite paket. Som t.ex. en fin kappsäck, en ny stekpanna, ljus och en fin "filt" av min mormor som hon virkat åt mig. Perfekt i fotändan av sängen. Lycka att få ha så fin släkt.
tjejprat

finaste systrarna

inga likheter här va?! :) mamma och mormor. 

4 generationer.(då v var baby var vi 5 generationer...)

mormors fina present

nu kan vi packa rätt nästa helg då vi ska på weekend resa.

lite fina presenter...

Månne man blir väckt med frukost på sängen imorn? ;) typiskt bara att jag ska upp tidigast då mannen har sovmorgon, T ledig dag med moffa och V stannar hemma även han för att kurera flunssan.

Inga kommentarer: