tisdag 6 januari 2015

jullovsavslut

En sista ledig dag före vardagen kör igång. Idag har vi försökt vara ute mycket och göra roliga saker tillsammans. Mindre köksrenovering, mera aktivitet tillsammans. Jag och V skidade på förmiddagen, sedan blev det pojkarnas favorit hämtmat och så var vi och pulkade. Vi testade på "monttun" nära vattenverket idag. Grymma backar... Mitt hjärta var nog mera i halsgropen än på rätta stället. 
Sedan blev det mys framför brasa ute. 
Kan visa er några bilder på vårt kaos också. Det ryms väldigt mycket saker in i ett kök har jag märkt när jag tömt alla skåp. Imorgon börjar det byggas nytt. Så kanske jag har bilder på nya köket i slutet av veckan om allt går bra. 






2 kommentarer:

Anna sa...

Det är så skönt att se att någon annan har kaos oxå 😂 Ska bli spännande att se nya köket!

Anne sa...

var finns det skidspår ?